• +48 91 448 02 11
  • sekretariat@liceum.piwoni.pl
  • ul. Klonowica 3, 71 - 241 Szczecin
  • Aktualności

    ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE SYSTEMU STARTEDU

    Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytanie dotyczące systemu STARTEDU
    1. Czy muszę korzystać z systemu gdy nie zamawiam obiadów dla dziecka?
    Tak. System przeznaczony jest dla wszystkich uczniów szkół „PIWONI”. Umożliwia rozliczenie czesnego, zamawianie dodatkowych usług i ich opłacanie.
    2. Czy dokonuję opłat na jedno konto ?
    Tak. Za wszelkie usługi: czesne, obiady, usługi edukacyjne, wycieczki itp. wpłaty dokonywane są na jeden numer rachunku bankowego. Nr rachunku przypisany jest do konta w systemie STARTEDU i jest nr indywidualnym.
    3. W podanych pakietach czesnego nie było czesnego dla rodzeństwa. Czy to znaczy że nie ma ulgi na rodzeństwo?
    Nie. Rabat związany z rodzeństwem zostanie dopisany do salda w ciągu najbliższych 10 dni od rejestracji w systemie.
    4. Co jeżeli zapłaciłem za czesne przed rejestracją w systemie, a musiałem wybrać czesne za 12 miesięcy podczas rejestracji ?
    Opłacone czesne na dotychczasowe szkolne nr rachunków bankowych zostaną dopisane do salda konta w systemie STARTEDU w ciągu 10 dni.
    5. Jeżeli nie dokonałem opłaty za poprzednie miesiące to na który nr rachunku mam dokonać wpłaty?
    Wszystkie wpłaty muszą być dokonywane na nowy nr rachunku wygenerowany w systemie STARTEDU. W ciągu 10 dni zaległości z poprzednich miesięcy zostaną dodane do salda w systemie STARTEDU.
    6. Podczas rejestracji nie mogłem wybrać czesnego z przyznanym mi przez dyrekcje rabatem. Czy to oznacza, że nie mam już rabatu?
    Nie. Wszelkie rabaty ustalone z dyrekcją pozostają w mocy i zostaną dopisane do salda w ciągu 10 dni.
    7. Nie koniecznie chciałbym płacić za dodatkowe usługi np. wycieczki, przelewem. Czy istnieje możliwość dokonywanie opłaty w gotówce?
    Tak. W tym celu należy zamówić wycieczkę lub inną usługę w systemie STARTEDU i udac się do księgowości szkół „Piwoni”. Po dokonaniu wpłaty pracownik zaznaczy w systemie STARTEDU, że usługa została opłacona gotówką.
    8. Czy mogę płacić za wycieczki, obozy lub inne usługi dodatkowe w ratach?
    Tak o ile taka opcja zostanie udostępniona w systemie dla danej usługi, obozu lub wycieczki.
    9. Dlaczego gdy zapisuje syna do bursy to pokazuje się kwota 1700 zł? 
    Jest to kwota za 10 miesięcy. Kwota jest rozbita na 10 równych rat po 170 zł miesięcznie. Każdego 1 dnia miesiąca do salda w systemie zostanie dopisana tylko kwota miesięczna.
    10. Dlaczego nie mogę zamówić obiadu mimo dokonanej opłaty za poprzedni miesiąc?
    System księguje każdą wpłatę na najstarsze zobowiązanie. Jeżeli wpłacił/a Pan/i kwotę odpowiadającą poprzedniemu zamówieniu obiadów, a nie opłacił/a Pan/i czesnego to system zaliczył wpłatę na częściowe pokrycie czesnego. Dopóki wszystkie zaległości nie zostaną uregulowane nie będzie Pan/i mogła dokonywać kolejnych zamówień.
    11. Dlaczego muszę zamawiać pobyt weekendowy w bursie do czwartku do godziny 22:00?
    Bursa musi przygotować odpowiednią ilość posiłków na weekend. Jeżeli nie dokona Pan/i zamówienia, a mimo to syn pozostanie w bursie zostanie naliczona opłata 25 zł za pobyt natomiast syn nie otrzyma obiadu w sobotę i niedzielę.
    12. Wybrałem pakiet czesnego „opłata jednorazowa za 12 miesięcy” ale okazało się że system nie naliczył mi dotychczasowego 5% rabatu za płatność za cały rok.
    Od nowego roku szkolnego za płatność jednorazową nie obowiązuje rabat 5%. Płatność jednorazowa gwarantuje, iż rodzica nie obejmie styczniowa podwyżka czesnego.
    Skip to content