Wykorzystując możliwości generatywnej AI, uczniowie wprowadzali historyczne fotografie do programu Kling AI. Narzędzie to, analizując dane, potrafi następnie animować postacie i sceny, nadając im ruch i mimikę, które w naturalny sposób mogłyby wystąpić na krótkim filmie! Dzięki temu, niemal stuletnie obrazy zyskały nowe życie, a postacie z przeszłości dosłownie „poruszyły się” na ekranie.
Projekt ten był nie tylko interesujący wizualnie, ale przede wszystkim praktycznym ćwiczeniem z zakresu:
Zrozumienia działania generatywnej sztucznej Inteligencji.
Pracy z narzędziami AI i ich efektywnego wykorzystania.
Łączenia historii z nowoczesnymi technologiami.
Kreatywnego opowiadania historii za pomocą cyfrowych mediów.
Serdecznie gratulujemy klasie 3c kreatywności i umiejętności! To dowód na to, że sztuczna inteligencja w praktyce to przedmiot, który pozwala uczniom nie tylko zrozumieć przyszłość, ale i spojrzeć w nowy sposób na przeszłość.




