W ramach Dnia Kropki, uczniowie klas pierwszych podobnie jak w ubiegłym roku wzięli udział w inspirującym projekcie „Odkrywanie Potencjału Kropki”. Celem tego przedsięwzięcia było znalezienie pomysłów na projekty społeczne oraz poszukiwanie możliwych rozwiązań.
Nasi uczniowie skupili się na obserwacji otaczającego świata i zauważaniu „kropek” – czyli problemów, które mogą być rozwiązane przez naszą społeczność. Po dyskusjach, burzach mózgów i wspólnym wypracowywaniu pomysłów, powstało wiele interesujących propozycji projektów społecznych.
Najważniejszym aspektem tego przedsięwzięcia było to, że to właśnie uczniowie byli pomysłodawcami i liderami projektów. Zadanie nauczycieli polegało na wsparciu w ich realizacji i zachęcaniu do samodzielnego myślenia.
Dzień Kropki był dla naszych uczniów nie tylko okazją do rozwijania kreatywności, ale również do nauki współpracy, rozwiązywania problemów i angażowania się w życie społeczności szkolnej. Efekty ich wysiłków będą widoczne w formie ciekawych inicjatyw społecznych, które być może zrodziły się podczas tego projektu.
Jesteśmy dumni z zaangażowania naszych uczniów i wierzymy, że ta inicjatywa pomogła im zrozumieć, jak ważna jest ich rola w tworzeniu lepszej przyszłości dla społeczności lokalnej. Dziękujemy wszystkim za udział w projekcie „Odkrywanie Potencjału Kropki” i już teraz czekamy na kolejne inspirujące pomysły naszych