fbpx
  • sekretariat@liceum.piwoni.pl
  • ul. Klonowica 3, 71 - 241 Szczecin
  • Wyjazd edukacyjny do Londynu

Wycieczka do Londynu była niezapomnianym przeżyciem pełnym fascynujących miejsc i atrakcji. Podczas naszej podróży zwiedziliśmy Muzeum Historii Naturalnej, które okazało się być fascynującym miejscem pełnym niesamowitych eksponatów. Odkrywając tajemnice życia na Ziemi, zgłębialiśmy historię ewolucji, geologii i paleontologii. Wielkie dinozaury, minerały o niezwykłych kształtach i barwach, a także wystawy poświęcone ludzkim osiągnięciom kulturowym zapewniły nam wiele wrażeń.

Po wizycie w muzeum udaliśmy się na zakupy do słynnej Oxford Street. Niezliczone sklepy, butiki i domy mody kusiły nas różnorodnością ofert.

Udaliśmy się także na zwiedzanie jednego z najbardziej ikonicznych miejsc w Wielkiej Brytanii – Pałacu Buckingham. Z dumą patrzyliśmy na strażników przy Bramie Królewskiej, z ich charakterystycznymi czapkami z niedźwiedzim futrem.

Kolejnym punktem programu była wizyta w Madame Tussauds, gdzie spotkaliśmy się z woskowymi wizerunkami największych gwiazd filmowych, polityków i postaci historycznych. Możliwość zrobienia sobie zdjęcia obok ulubionych celebrytów sprawiła nam wiele radości, a profesjonalnie wykonane figury woskowe zaskoczyły nas swoją wiernością oryginałom.

Po fascynujących wrażeniach w Madame Tussauds udaliśmy się na London Eye, symbol miasta. Podczas powolnego obrotu olbrzymiego koła obserwacyjnego mieliśmy okazję podziwiać panoramę Londynu. Widok na Tamizę, mosty, budynki i zabytki miasta zapierał dech w piersiach. Zachód słońca sprawił, że kolorowe światła Londynu zaczęły mienić się przed nami, tworząc niezapomniany obraz.

Kolejnym punktem programu był rejs statkiem po Tamizie. Podczas spokojnej podróży między malowniczymi mostami odkrywaliśmy Londyn z perspektywy rzeki. Iluminacja budynków nad brzegiem, refleksy świateł w wodzie i cicha melodia fal wzbogaciły nasze doświadczenie.

Wycieczka do Londynu była pełna różnorodnych wrażeń i emocji. Bogactwo kulturowe miasta, fascynujące atrakcje turystyczne i niepowtarzalna atmosfera sprawiły, że każdy moment spędzony w tym magicznym miejscu pozostanie w naszej pamięci na zawsze.